Thursday 2 October 2008

*stamp, stamp*

Nu har jag ett par - ofrivilligt - lediga dagar och då tänkte jag passa på att sträckläsa Tamara McKinleys Jakaranda. Öppnade den igår och läste ungefär två sidor, sen var jag fast. Efter den blir det till att läsa Tawni O'dells Avvägar eftersom lånet går ut nästa vecka och jag behöver läsa den innan bokträffen. (Som jag ser fram emot jättemycket!) Sen sitter jag å grubblar över det här med köpstopp, jag har tagit på mig att ha köpstopp i oktober också eftersom min ekonomi kräver det, men om inte jag får låna Stephenie Meyer snart så blir jag tvungen att köpa den eftersom jag bara måste läsa den. Måste, måste, måste! *stampar i golvet*

(Om jag inte får min lmvvt, lovestory med vampyrer/varulvar/trollkarlar, åtminstone en gång per månad kan jag bli litet grinig...)

*stamp, stamp*

No comments: