Friday 10 April 2009

Påskshopping

Igår var jag och Martina i storstaden för sightseeing och shopping. Vi vandrade i massor av spännande och intressanta butiker jag inte ens visste fanns trots att jag har gått förbi dem tusen gånger. Antingen så är jag blind eller så har Martina helt enkelt ett bättre öga för detaljer. Det var hur kul som helst! Detta är vad jag hittade:











På SF-bokhandlen blev det Teresa Medeiros - After Midnight, Charlaine Harris - Club Dead, Jane Austen & Seth Grahame-Smith - Pride and prejudice and zombies samt Min granne Totoro. På Morot & Annat (ekobutik på Drottningtorget) blev det ekologisk läsk och kattmat. På indiska blev det ett gulligt smycketräd. Var även snabbt inne på Miss Jupiter och var frestad att köpa mycket där men hade shoppat nog för den dagen, kändes det som...

2 comments:

Maria said...

Åh, Totoro. :D

Fia said...

Tototototoro *sjunger* Världens mysigaste film!