Friday 3 April 2009

Pocket&Trix


Idag hämtade jag mitt paket som jag fått från min hemlige bokvän. Det var TVÅ böcker och TVÅ chokladkakor och TVÅ presenter. Jag känner mig bortskämd! Om ni inte ser det på bilden så är böckerna Torgny Wirén - Om änglar kunde tala och H.G. Wells - The Invisible Man. Den första har jag aldrig hört talas om men den låter minst sagt intressant, den andra är ju en scifiklassiker som jag inte ens visste att jag ville ha. Det var perfekta böcker! Sen fick jag badskum och tvål med lavendel, mint och sheabutter. Det luktade onekligen supergott! Jag är litet deppad över att jag inte har något badkar, men jag kanske kan låna någons och nyttja skummet då. Chokladen var helt perfekt, jag tror inte jag behöver säga något mer! TACK min kära bokvän för att du förgyllt min dag!

No comments: