Tuesday 7 July 2009

Har påbörjat en sammanställning...

...av min fina lista. Jag tar det litet stötvis, rätt så tråkigt att sitta å rada upp alla i en excellfil, fast intressant ändå (annars hade jag ju inte gjort det). Det verkar redan nu finnas en tydlig trend... =)

Nu har jag tillgång till min käre mors fina bibliotek också, där finns bland annat Röde Orm och andra fina klassiker. Just nu kämpar jag på med en Brontë som verkligen är dödstrist (den är med i Ett hem utan böckers klassiska kvinnor-utmaning). Den är trist eftersom huvudrollen inget annat gör än att tycker synd om sig själv. Alla andra är SÅ elaka med henne och behandlar henne SÅ illa. Hon gör inget annat än att klaga. Sånt avskyr jag... Ska läsa vidare imorrn och se om den förändras.

Idag har jag varit en sväng till Arvidsjaur, dess förinnan var det en sväng till Umeå. Imorgon ska vi också till Storforsen och eventuellt till Långtjärn. Bilder kommer på min vanliga blogg, när tillfälle finns.

Simma lugnt!

1 comment:

Anonymous said...

Hi, Neat post. There's a problem with your site in web explorer,
might check this? IE nonetheless is the market chief and a good
section of folks will omit your great writing because of this problem.



Here is my weblog :: solar panels systems