Monday 10 August 2009

Pocket & Pyssel

Jaaa! Nu har det äntligen kommit en ny brevväxlarutmaning från En bok om dagen. Denna gången heter den Pocket & Pyssel och riktar in sig på de pysseltokiga. En sån tok hittar man t ex på denna blogg. Jag är kanske inte så där jättepysslig (man ser mig inte med stickor och garn precis) men jag HAR faktiskt sytt korsstygn och lägger pussel då och då. Dessutom pysslar jag på med katterna, tränar dem i sina martial arts, samt att jag nog skulle tycka det vore jättekul att lära mig något nytt pyssligt... Kanske scrapbooking? Eller så skulle jag nog vilja ha något ihopbyggbart, t ex ett smycke. Eller kanske något fint nytt skrivblock och fina pennor? Äh, idéerna bara bubblar. Ska försöka komma på vad jag HELST av allt vill ha, gärna innan utmaningen börjar.

Pyssel away!

No comments: