Thursday 22 October 2009

Turning over new leaf...


Isn't it lövly?

Lövskämten haglar här i Skåne just nu. Mer bilder finns på den andra bloggen. Jag tänkte bara sända in en liten hälsning till er alla....

Hej! Hur är det? Vad gör ni i höst? Jag läser inte speciellt mycket (uppenbarligen) men jag har så mycket annat att göra. Kanske jag hinner läsa under min nästa livstid? Kanske inte? Aaah, stress, stress, stress. Jag har inte koncentrationen för att läsa, men däremot ser jag en hel del filmer just nu. Hösten skall, enligt min åsikt, spenderas i soffan med godis, en bra film/bok, en filt och en katt. Jag har ett stort behov av kostymdraman, chick flicks, helt enkelt romantik i alla former och färger, och jag lär väl återkomma när jag får tid över från min asocialitet...

Tills dess får ni titta på mina söta katter istället...

 

No comments: