Monday 28 December 2009

Bokbloggare

Idag ska jag åka till en norrländsk residensstad där jag hoppas på att få träffa inte bara en bokbloggare utan två stycken; Hanna och Martina. Det blir litet sen lunch på Take Away och kanske litet tidig middag på något annat fik, sen ska jag hämta min sambo på flygplatsen.

Ifall ni undrar vad jag läser nu för tiden så är jag mitt uppe i Charlaine Harris Dead as a Doornail. Den är snart färdigläst. Samt att jag ska recensera Alkemisten, men det har ganska låg prio just nu.

Peace and love and understanding to all of you!

2 comments:

Boktokig Eva Boström said...

Vad trevligt med bokbloggarmöte!

Vad mysigt med pitemålet! Jag tycker det är härligt med dialekter! Och när jag hör Norrländska dialekter så känns det så hemtrevligt! Kan ju ha något att göra med att jag ursprungligen kommer från övre Norrland! ;)

Fia said...

Jo, hä jär no så då. Vors komm du någgerst ifrån? =)