Saturday 23 January 2010

Effekten av stress och gräsänkan

För att lära er mer om effekten av stress på en Fia, tune in här. Eftersom jag haft sååå fullt upp hela veckan har det inte blivit någon läsning. Däremot har jag sett en hel säsong av Big Bang Theory. Me loves Sheldon!

Nu är jag gräsänka i hela TRE veckor. Jag inser att detta är det tillfälle jag väntat på för att påbörja någon bokserie, och eftersom jag köpt mig fortsättningen på Lian Hearn-serien jag fick är den nog tacksam att börja med.

Eftersom jag är alldeles ensam så har jag en känsla av att det kommer bli en hel del bloggande. Om jag inte tar upp nån ny hobby, som t ex knypplande.... Bazinga!

Fia over and out.

3 comments:

Linn The Pink Viking said...

GAAAH vem älskar INTE Sheldon!?! Han är ju bara så bäst! :D

Bokomaten.. said...

Haha, härligt att höra at tdet finns fler Sheldonians.;)

Fia said...

Yes, han är ju så underbar.. =)